Ο Χρήστος Ρούμτσιος συμμετείχε σε μίτινγκ στη Σλοβακία.
Ο αθλητής του Παναθηναϊκού, λίγες ημέρες μετά τη σπουδαία κούρσα που έκανε στο Βαλκανικό πρωτάθλημα, έτρεξε στο TIPOS Atletické Kritérium στην πόλη Μπάνσκα Μπίστριτσα. Ο αθλητής τερμάτισε στην τέταρτη θέση στα 110 μ. με εμπόδια με χρόνο 14.01 (+0,3), σε μια κούρσα κατά την οποία χτύπησε το όγδοο εμπόδιο και έχασε τον ρυθμό του στα τελευταία μέτρα.








