Τα τμήματα ράκγμπι του Παναθηναϊκού συνέχισαν με νίκες στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράγκμπι 7s σε άνδρες και γυναίκες.

Γυναίκες: ΠΑΟ – Ιπποκράτης 31-7, ΠΑΟ – Κένταυροι 19-7

Άνδρες: ΠΑΟ – Κένταυροι 59-0

Οι ομάδες μας, πλέον δίνουν ραντεβού στην Αθήνα. Οι επόμενες αγωνιστικές είναι προγραμματισμένες για τις 11-12 Ιουλίου στο Χαϊδάρι όπου θα γίνουν και οι τελικές απονομές για το πρωτάθλημα.